Sleepless in Seattle

Tänk att man varenda eviga lördag som man faktiskt FÅR sova i princip hur länge man vill så ska man ändå vakna tidigt. Iallafall INNAN klockan ringer.

Jaja, uppe är jag och ser på Narnia - Prins Caspian som visas på min favorit kanal. Disney Channel! Behöver inte börja göra mig iordning än så jag ligger och myser under min favoritfilt.

12.15 möter jag upp de tävlingstjejer som inte är på väg till Gävle i skrivande stund. Det vaknas uppvisning på MAXI mellan modevisningarna :) ikväll ska jag ha en filmkväll med min favorittjej, systern jag aldrig fick och min äldsta vän, Jonna! Vi har inte setts sen vi hade semester så det är verkligen på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0