and que music.

fredagen blev inte alls som jag tänkt mig.
Hade massa planerat som inte alls blev av då det strulade till sig.
vädret var schizo och jag mådde därefter.
Så jag åt mat hos mor & far innan jag somnade tidigt hemma.
 
natten mellan fredag och lördag var hemsk.
sömnlöst, illamående, pigg, trött, pigg, trött.
Men upp kom jag och lyckades ta mig igenom en hel dag på stan med bästa DA.
uppvisningsgrupperna showade fullt ut för alla på stan och var grymma som vanligt!
Födelsedagsfika hos Victors syster som fyllt år och där somnade jag nästan i soffan.
Avslutade kvällen med My och Tobbe.
Tequila, dans och fult folk på Harry's.
Utom Kim. Kim är alltid bra. Fan så glad man blir av den killen!
 
Nu ska jag packa ihop mitt sista och åka till jobbet.
Ännu en lång dag framför mig. Längre tillochmed.
10.00 - 21.00 för att vara exakt.
Kommer vara död imorgon. Aarå.
men tagga tagga tagga tagga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0