det är ingen rolig syn

vad är det för fel på mig?
Helgen har varit så lång och påfestande att jag verkligen behöver sova.
Men även fast min kropp skriker efter sömn så vaknar jag prick 06.30 VARJE dag.
det börjar irritera mig.
Jag kan väl åtminstonde få sova till 08.00 iallafall?
 
hursomhelst.
klockan är 08.15 och jag har varit vaken i snart två timmar.
förkyld, halsont och en hosta of doom är mitt sällskap idag.
såklart ska man bli sjuk nu. SJÄLVKLART.
vill inte och har verkligen inte tid.
 
som tur är har jag två lediga dagar efter idag och då ska bacillerna dödas med alkohol.
Ser verkligen fram emot morgondagens Valborgsfirande med mina fina vänner och karl.
Kan bli årets grej. Jag hoppas på det! :)
 
Nu; FRUKOST OCH TE.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0