mitt enda liv

Hade en oerhört bra fredag. Nästan för bra för att vara sann.
Sovmorgon, sista påsklovslektionen i finspång med jätteduktiga kids,
hämtade hem cykeln, fikade vid abborreberg, satt på Sofies altan, drack kaffe,
pratade minnen, pratade dans, drack mer kaffe, skrattade, åt tacos,
åt choklad, drack vin och myste med min supderdupermega-fina pojkvän.
DET är vad jag kallar för en BRA fredag :)
 
Idag är det lördag och veckans enda helt lediga dag.
Och jag vaknade 07.30.......
jaja, har då en lång ledig dag :) man måste se det positiva i kråksången.
Ska ta en städdag medans Victor är på jobbet och sen ska vi iväg ikväll.
Hembjudna till Fredrik och Frida tillsammans med brudarna.
Hur nice som helst. Passar bra innan en LÅÅÅÅÅÅNG söndag drar igång.
 
Håller tummarna för sol resten av dagen, PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0