put your lighters up

FREDAG, FREDAG, FREDAG! :D
 
Har det väldigt fullt upp idag men det ska bli roligt!
Först skoljobb med Tåby och mina saknade djäkne-tjejer.
Sen ner på stan för en fika med Sosso, en vän från några år tillbaka som jag inte sett på länge.
Hoppas på att hon har lillgrabben med sig så man får bebisgosa lite.
Sen hoppas jag på en vinkväll med några danstjejer! *håller tummarna*
 
Imorgon är det uppvisning på stan med showgrupperna och fika hos victors syster.
Hon fyller år idag och ska firas imorgon. MYS!
 
Solen skiner och jag är på väldigt bra humör idag.
Hoppas ni har en fin helg!
PUSS!
 
svårt att inte vara glad när man får fina paket av fina elever i Skärblacka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0