this is what it feels like

jag har världens finaste vänner.
känner mig utan och innan.
vet vad jag behöver och vad jag vill.
en kaffe och sent kvällsprat.
ni är underbara. ni är bäst.
 
idag är det lördag och jag ska tillbringa den med mina dansare.
En stor uppvisning i Stadium Arena för ca 4500 personer.
ingen stor grej. (läs: HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!)
så iväg strax för att hämta Adam på stationen,
vidare mot träning och mer träning-
står på scenen klockan 21.00 ikväll och då jävlar blir det åka av.
Siemens, håll i hatten!
 
Nu ska jag kolla så jag har packat ner allt som jag ska ha packat ner.
känns alltid som att man har glömt nått men det är en positiv känsla.
Det är när det känns tvärtom som man ska börja bli orolig.
som när jag VISSTE att passet låg i väskan men det låg kvar hemma.
som sagt, bäst att kolla en extra gång....
 
håll tummarna för oss ikväll. för mig. speciellt för mig. FATTARU?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0