#bradag utropstecken!

Vaknade med en liten klump i magen. Det var så mycket jag ville hinna med!

Tog tag i dagen som lyckades visa sig bli en av dom där bättre dagarna när man känner sig duktig och effektiv! Började med en sväng på östgötateatern för att kolla kläder, en sväng till dansskolan, lunch hos mormor & morfar där det bjöds på skratt med storebror och mys med brorsson.

Hämtade upp Maria och vi vandrade runt i flera timmar och delade ut flyers i brevlådor. Tillbaka till dansskolan för två timmar träning med mina Power-tjejer.

Trodde kvällen var slut där men icke! Kom hem och såg att vi fått nycklarna till nya lägenhet så vi gick över och bara njöt av att den äntligen är vår! Slängde in kartonger så vi inte behöver trängas med dom i 1:an.

Nu är jag trött men glad efter en dag som jag överlevde trots alldeles för mycket planerat! #nöjdtjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0