to much

För ett kort ögpnblick glömde jag bort att jag hade en blogg.
Mina 10 trogna läsare är inne ändå, gulligt. haha!
 
Har hunnit med en hel del på den veckan som jag inte bloggat.
Varit på IKEA och handlat hem MASSOR med turkosa saker till dansskolan.
Hållt ordning i mailen, skickas sms, delat ut flyers på skolor,
haft terminens första lektioner på Dagsberg med massa glada barn,
tillbringat en heldag i Vasaparken och Augustifesten med fantastiska elever,
firat bästa väns födelsedag med vin och dans, åkt bil med Maria, lekt i stora parken,
haft tv-spels kväll hos Moa och haft myskväll med Sara och Maria.
 
Idag är det fredag och jag ska multitaska så det sjunger om det.
Ska flyttstäda, tvätta och rensa i mailen på en och samma gång.
Ikväll hänger jag med fina vänner på Världens Bar!
 
#BRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0