Främmande

Känns konstigt att inte vara på dansskolan hela kvällarna. På ett sätt är det väldigt skönt men mest saknar jag det. Finns ju liksom inte mycket annat jag älskar så mycket som det stället. Det enda skulle vara att jag får tillbringa HELA kvällar med Victor.

Sista dagarna har varit lugna. Förutom helgen då det var full rulle på dansskolan med mina powertjejer. Julklappsspel, skräpmat, godis, film och massa skratt. Avslutade helgen i en biosalong med pv, bv och bv's pv. Jobbat undan massa i mailen och skrivit in anmälningar så fingrarna blöder.

Imorgon har jag inget jobbrelaterat förutom att jobba undan det som kommer in i mailen. Ska iväg en sväng med mormor och sen bjuda henne på fika mesans hon lagar en skinka med oss. Skön torsdag!

Men nu: pirates of the carribean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0