Har man inget snällt att säga...

Min mamma och mormor har alltid lärt mig att har du inget snällt att säga så håll käft. Det är inte alltid man själv lever efter det men man försöker. Speciellt försöka man tänka på VAD man säger, NÄR man säger det och VEM som kan höra.

Detta tänkte inte mina elever på idag. Jag har väldigt bra självkänsla och självförtroende men hittat man min svaga punkt så är jag inte långt från sammanbrott, min vikt. Så att höra en kommentar som: "jag trodde alla danslärare var smala, inte som hon..."

Jag har alltid sett mig som en förebild för unga. Jag kommer alltid vara rund, det är jag mycket nöjd med. I dagens samhälle är jag stolt över att vara en plussize danslärare! Men som sagt, kommentarer gör ont och därför ligger jag i soffan under filten och är ganska så deppig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0