instant repeater

Ska man kanske försöka få ihop ett inlägg?
Har försökt få ihop nått de sista dagarna men bara suddat ut och stängt ner.
Varit alldeles för uppe i varv för att ens försöka tänka bakåt och se vad som hänt.
 
Det har varit väldigt mycket.
Nästan en månad då jag jobbat nånting varje dag.
Nått att tänka på hela tiden men det har gått riktigt bra och jag är sådär nöjd.
Varit iväg på utbildning i Göteborg med chefen och är äntligen på gång!
Haft de sista kvällskurserna och är nu inne i avslutningsveckan.
Tre dagar är avklarade och vi har två kvällar kvar, det går så jäkla bra!
Samtidigt bollar vi skoljobb inför deras avslutningar och sen är vi faktiskt klara för terminen.
Tar lite julledigt och sen sitter jag helt plötsligt på ett plan till Tenneriffa.
26 dagar kvar för att vara exakt.
14 dagar av sol, bad, familj och god mat.
Kommer ta med mig lite jobb ner då jag ska ligga på stranden och koreografera.
Jobbigt att vara jag. HAHA!
 
Har en ledig förmiddag innan jag sticker ut till Dagsberg för lektion med de stora eleverna.
Sen blir det avslutning på Spiralen med mina discogrupper och mina uppvisningsgrupper!
KOM DIT!
 
ps. glöm inte att gilla dansakademien på både facebook, instagram OCH twitter.
Jag har blivit ansvarig för våra sociala medier och slår på stort kan jag lova.
Vi ska höras och synas överallt! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0