precis som jag, av kött och blod. Och lite till.

Vaknade imorse med ett ryck.
Som om jag visste att nått var på gång.
Skakade av mig känslan och lugna ner mig i soffan.
Åt frukost och tog tag i jobbmailen för att hålla det som tomt som möjligt så länge som möjligt.
Städade för idag kommer mormor. Aldrig städar man så nog som när hon kommer, haha!
(med tanke på att man aldrig får höra slutet på det annars...)
 
Efter några sms fick jag ändå planera dagen ganska så detaljerat ändå.
Det var skönt. Jag jobbar som bäst då. Jag mår bäst då.
Blir bara stressad om jag inte vet vad jag ska göra.
Så, klockan 12.00 hämtar jag mormor för att handla lite på Ingelsta.
Sen drar jag med henne till dansskolan för att räkna kläder.
Och sedan åker vi hem för att laga julskinka.
Känns som en bra planering :D
 
Imorgon väntar det sista för terminen.
Känns helt sjukt.
När höstlovet var slut trodde jag aldrig att terminen skulle ta slut.
Nu känns det som om det gick alldeles för fort.
Längtar som en tok tills terminen drar igång.
Är bara väldigt stressad över alla koreografier men det löser sig.
Det gör det alltid.
ALLT löser sig ALLTID!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0