burning down the house.

Underbara helg :)
 
Melodifestivalen var som melodifestivalen alltid är.
Besviken men nog fan sätter sig visa låtar på hjärnan.
Party med gänget och bästa utgången på länge.
90'tals kväll på Hugo kan vara det bästa som hänt Norrköping på länge.
Stod inte still en enda sekund! :)
 
Söndagen började i verkstaden med pappa för att fixa bilen.
Lunch hos mamma samtidigt som jag försökte gosa med Sam.
Vidare till dansskolan och eleverna fick verkligen svettas igår.
NDC Power och NDC Spirit var helt slut när dom gick hem, hihi! :)
Slocknade direkt efter mat och dusch när jag väl kom hem.
 
Nu är veckan igång och jag har redan haft mitt första pass med JB.
Hemma en sväng för att städa och äta innan jag jag ska tillbaka till NDC.
Streetjazz x 3 och egen träning står på schemat ikväll.
Kommer med största sannolikhet somna stenhårt inatt också.
jag älskar och sova! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0