beneath your beautiful

Godmorgon!
 
En riktigt glad Malin som skuttade upp ur sängen när klockan ringde.
Att ställa klockan var onödigt egentligen men jag hatar att stressa.
Att äta frukost, göra sig iordning och bara få ta saker i en lugn takt.
det gillar jag :)
 
gårdagen tillbringades med dans, basket med Davidsson och filmer i soffan ensam.
Victor jobbade natt så jag somnade i soffan framför Fantastic Four.
Vaknade när Victor kom hem och flyttade över mig till sängen.
 
Idag är det lördag och jag har lite jobb inplanerat.
Träning med showgrupperna och uppvisning på Ingelsta/Maxi, klockan 13.00.
Detta får ni inte missa! :D
 
Vad som sker ikväll återstår att se.
Hör av er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0