jag vill inte dö utan att ha dig i mitt liv

Veckorna bara flyger fram och förbi.
Idag är det redan torsdag och jag ska ikväll ha kursstart i Skärblacka.
Ska bli kul att komma dit och få träffa mina terrorist-kids igen, haha :)
 
Men först börjar jag dagen med att skjutsa mormor & morfar till sjukhuset.
Lilla morfar ska in och operera ögat, lycka till älskade morfar! <3
Jag själv åker upp till dansskolan för att undervisa klass för JB.
Hem för att äta lunch och sen drar jag som sagt till Skärblacka.
 
Har ingen egen träning idag vilket känns bra för min kropp behöver vila lite.
Träningsvärken är utan dess like!!!!
Efter gårdagen klass i american contemporary så är min lår helt skakis!
Likaså mina armar och min mage. Och min rygg. och vader.
men jag vet att jag lever! :D
 
Nu startar vi den här dagen.
KOM IGEN TORSDAG.
hit me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0