Min första arbetsdag.

denhär dagen börjar på värsta tänkabara sätt.
Vi försov oss.
Skulle besikta bilen 09.30, vakna 09.15.
höll på att dö på cupen men vi hann och bilen gick igenom.
nästan.
två lampor ska fixas men vi behövde inte komma tillbaka, bara fixa det innan nästa år.
tack för den :D
 
Trodde dock jag skulle vara lediga dagen men icke det heller.
Mötte upp Carro på dansskolan för lite snacka innan vi gick till fräcka.
Där mötte vi upp Caroline och Madde för lunchmöte och sen vidare till Dagsberg.
Mina två första lektioner för i år och det gick kalasbra! :D
BRA DAG! :D
 
Middag på Ingelsta och nu är det soffmys med min karl.
Ska kolla igenom mina danser lite för imorgon är det dags igen.
7 pass på 4,5 timmar ute i Dagsberg igen, TAGGA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0