this, this is my life

Jag är van att jobba 14 timmars-dagar, inga problem.
Men efter 7 pass på dagsberg så snurrar hjärnan faktiskt.
Var superglad och helt uppe i varv när jag kom hem.
13.30! När hände det senaste?! :D
 
Men kort därefter slog mensvärken till och jag blev trött.
Har sedan dess bara legat i soffan och tyckt synd om mig själv.
Tvingade upp mig själv nu så jag inte sover bort kvällen.
Vill kunna somna utan problem inatt så nu får jag snällt vakna till.
Victor är hemma och spelar så jag passar på att koreografera lite.
ja, ikväll igen. Lika bra att ha det klart så man slipper stressa inför kursstarten.
 
Två och en halv dans kvar och det ska man väl hinna den här veckan.
Måste bara hitta låtarna, det som nästan är svårast.
Att hitta en låt som jag och alla andra ska stå ut med i 12 veckor.
inte lätt, fröken Davidsson är inte nådig ;D haha!
 
Dags att sätta igång.
men först; koka te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0