try to be a superstar like everybody els.

Jisses vilken onsdag! :D
 
Upp och glad att snö-ovädret hade lagt sig.
Ut till Dagsberg där barnen bestämde sig för att testa mina gränser.
Och jag visade exakt vart dom drogs någonstans.
det går verkligen inte att trampa på mig.
Speciellt inte i min sal, på mitt jobb.
Så de så.
 
En extra lektion med GA och Ljuraskolan.
Sen fick jag åka hem och slänga mig i soffan med en ost-och-skinkpaj.
Lyckan att Victor har sagt upp sin lägenhet och få vila lite.
Men jag är superdupermega trött men det är dags att vakna till.
Strax ringer My och vill ha sällskap på Ingelsta.
Sånt gör mig glad. Kanske inte pigg men oerhört glad! :)
 
Imorgon är jag "ledig" då JB-tjejerna har aktivitets dag med skolan.
Så ska lägga torsdagens energi på att åka runt och lämna flyers på skolor.
Men en liten sovmorgon är man nog iallafall värd.
bara en yttepytte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0