vi är på gång

Sådärja!
Nu är jag äntligen igång att jobba på dansskolan.
Efter att ha haft ett litet telefonmöte med Carro så har jag dagen fullt planerad.
Suttit en stor del av förmiddagen och letat reda på adresser.
Adresser till skolor i Skärblacka och Finspång om ska få flyers med posten.
Imorgon ska jag sitta och skriva in anmälningar i alla olika papper.

Fullt upp med andra ord.
Ska också ikväll, medans Victor jobbar, fortsätter med alla mina koreografier.
Har en del kvar så jag passar på medans man är ensam hemma och kan dansa i fred.
 
Just nu jävlas bara hotmail.com med mig så jag får inte iväg listorna.
Så jag ska lösa den gåtan först innan jag tar en liten paus.
En paus som inkluderar dusch, städning och lunch.
 
Ha dé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0