work like it's payin' your bills.

Nu börjar det kännas att terminen snart är igång på allvar.
Veckan har bestått av skolklasser och prova på-vecka på NDC.
Massa elever, nya som gamla, har strömmat in och ut ur salarna för att få dansa.
Känns bra inför kursstarten som är nu på söndag.
 
Har dock haft en oerhört lugn torsdag.
Häng på dansskolan i stort sett hela dagen med JB och prova på.
Planerat musikallektioner och övat på barn-balettövningar.
Bokat in möhippor och lektioner jag ska vicka på.
Tog en liten fikapaus med Julia, kanelbullar och cola framför några avsnitt av Big Bang Theory.
 
Imorgon är det redan fredag och jag har endast en klass i Tåby och en på NDC med Djäkne.
Sen tar jag helg. typ. Lördagen består av audition och uppvisning och på söndag är det dags!
Det rullar på ganska bra vill säga :) Bra, då vet man att man jobbar för pengarna och att man lever!

Nu ska jag tillbaka till soffan och Hell's Kitchen.
Sen sova, gott gott!


Kommentarer
Postat av: caroline

åh, snart får jag krama om dig och klaga över hur jobbigt allt är igen. ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD, puss på dig.

2013-01-25 @ 00:03:09
URL: http://carrostyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0