yes, it's lovely

Helgen har dragit förbi lugn och skönt men fått massa saker gjort.
 
Hämtat hem min ipad men fortfarande inte fått igång internetdelningen på telefonen.
Men det ska nog gå att lösa på ett eller annat sätt :)
 
Fredagkvällen blev soffhäng hos mamma och filmkväll med min karl.
Lördagen blev sovmorgon och sedan flyttade vi Victors dator från hans lägenhet till min.
Flytten går sakta men säkert framåt. Kvällen tillbringades med hans familj som bjöd på middag och efterrätt, stretchlektion och skräckfilm innan vi åkte hem i den bitande kylan. Victor satt vaken hela natten och spelade medans jag sov i soffan.
 
Så idag har också varit lugnt men vi har ändå ändrat om lite här i lägenheten för att få plats med det som Victor ska få in här när han säger upp sin lägenhet. Det blir lite ont om plats men det ska vi nog överleva :) Snart är det dags att lämna lägenheten för första gången för idag. Upp mot Coop för att handla hem tacos till kvällsmat.
 
Imorgon är det jobb igen, den jobbiga (ja, jag kommer vara ironisk) tiden 09.30 - 11.00!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0