Can't wait!

Ny vecka och med den kom Victors semester! Jag for upp ur sängen och gjorde mig iordning för en heldag med tjejen som jag aldrig blir av med. Aldrig vill bli av med. Jonna! Vi satte fart mot Linköping och gick två vändor på IKEA och handlade oss lyckliga och åt oss mätta på köttbullarna, såklart!

Tog en sväng förbi Sörsjön och tog ett kvällsdopp i kvällssolen. Filip tog med sig en gummibåt och vi försökte undvika att blöta ner hår och ansikte. Väl hemma blev det middag och packa upp alla Ikea-påsar. Nu blir det en väldigt sen kvällsmat innan jag slocknar.

Hoppas på att få med Victor på lite fönstershopping imorgon. Vill verkligen hitta en ny soffa!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0