F*cking history

Dag 3 på dieten var rena rama helvetet. Huvudvärk och illamående. En jobbig natt och en tung morgon. Men efter morgonens styrketräning, ordentlig frukost och några timmar på landet gjorde susen!

Hamburgare (min älskling fixade low carb till mig!) på landet, skoj med barnen och massa sol var precis vad jag behövde. Fick en ordentlig energikick att göra placeringar och allt som krävdes inför kvällens jobb. Som också gick kalasbra! Trötta barn men Dansakademien är bäst i stan så vi levererade som vanligt! :)

Hemma nu och ser på dubbelavsnitten av Hell's Kitchen. Sen ska jag dyka ner i mina jobbpapper och försöka få en eller två koreografier klara! Jobbar alltid bäst med koreografier på sena kvällar, av nån lustig anledning.

Imorgon är jag ledig och ska ner till monstret i lagerlunda, sola och bara vara. Bra fredag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0