Get lucky

Har verkligen noll koll på dagar och tid. Jag har nog tagit semester på riktigt, hihi! Så när mamma ringde igår och frågade om jag fortfarande skulle med imorgon satt jag som ett frågetecken i soffan? "va? Imorgon? Vad är det för dag? Vad ska jag göra imorgon?"

Juste! Vi ska till Nattis och Mattias. Fika och titta på deras hus i Linköping! :D inte träffat Nattis på hur länge som helst så det ska bli riktigt trevligt!

Men det är inte förrns i eftermiddag så innan det tar jag tag i lite jobb här hemma, mail och planering inför fotbolls-EM nästa vecka. Att få ihop vilka elever som kommer vilka datum är inte det lättaste men börjar få lite rätsida på det iallafall. Är så jäkla nervös men samtidigt SÅÅ taggad! :D

Nu: frukost och film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0