Göteborg 2013

Vilken fantastisk mini-semester vi har haft!
Inte en enda tråkig stund och solen sken hela tiden.
Massa karuseller och så himla god mat.
Pengarna har rullat iväg men det har det absolut varit värt!
 
Klockan ringde okristligt tidigt på måndagsmorgonen och vi drog iväg.
Efter två stopp, dans och musiklekar så rullade vi in i ett soligt Göteborg.
Åt lunch på kinarestaurang och sedan direkt in på Liseberg.
Vi var som barn igen och åkte i princip allt vi såg.
Jag är så chockad och stolt över mig själv som åkt saker jag aldrig trodde jag skulle.
Adrenalinet har pumpat i hela kroppen och jag har skrattat i panik.
Efter massa timmar och ömma fötter var det dags att åka till vårat rum på Lisebergsbyn.
Varm dusch, vila och lite fix innan vi drog iväg till en kväll på Avenyn.
MASSA mat, drinkar och ballonger på Hard Rock Café.
 
Vaknade på tisdagsmorgonen och åt en MYCKET VÄL GODKÄND frukostbuffé.
Gjorde oss iordning, packade, städade rummet och drog iväg till Liseberg igen!
Flera karuseller, sockervadd, glass och spel.
Victor vann såklart en stor låda dumle och jag vann hem ett spel till Sam.
Lite shopping i Lisebergs för att köpa glitterbollar och presenter till familjen.
Rullade hemma åt igen efter att ha undrat vad det var för fel på Carl Einar Hekner...
 
Kom hem och slängde mig i soffan.
Trött och glad.
Hoppas på en liknande semester nästa sommar med exakt samma människor.
Världens bästa! <3
 
Love overload.
 
My och Linus, fantastiska människor.
 
Piña Colada på Hard Rock Café.
 
LYCKAN VAR TOTAL!
 
jag har världens bästa vän.
 
såklart att han skulle vinna!
 
glitterbollar! :D
 
påväg hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0