Jul. 31, 2013

Har hittills haft hela veckan ledig så jag har bara gjort saker som jag njutit av. Som att ta alldeles för långa sovmornar, hälsat på morföräldrarna och kollat på nya lokalerna till dansskolan. Men ikväll var det dags för jobb igen och gänget levererade precis som vanligt, trots att ljudkillarna spräckte högtalarna. Dom var så duktiga och vi kunde åka därifrån stolta och glada! :)

Ligger hemma i soffan nu och ser på X-men 3. Victor spelar och jag ska försöka somna efter filmen. Vill komma upp skapligt imorgon så jag kan sätta igång med mailen och skriva in alla anmälningar. Hoppas nästan på tråkigt väder så man kan stanna inomhus med gott samvete och bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0