not that many likes

Igår var det ett rent skitväder här hemma i Norrköping.
Men efter det toppenvädret vi hade i göteborg var det skönt med lite regn.
Tog mig ut till Ensjön för att umgås lite med storebror och tillhörande familj.
Busade med barnet och försökte rädda hunden från det läskiga barnet.
 
Hem för att få mat av Victor som lagade spagetti och köttfärssås.
Hans paradrätt enligt mig. Det är så gott. det är också anledningen till att vi är ihop.
Hämtade upp hans mamma för att skjutsa till Skavsta och sedan hem igen.
Gjorde mig iordning och mötte upp Jonna på Highlander Inn.
Två glas vin och massa prat senare så var det kallt och vi var trötta så vi traskade hemmåt.
 
Svor över mina naglar så dom fick en omgång mitt i natten innan jag somnade ordentligt.
Vaknade imorse av SMS från chefen om fredagens jobb så det var bara att pallra sig upp.
Räkna ihop elever, räkna pompoms, gå igenom danser och göra placeringar.
Ringde och planerade med mamma och Lotta som är änglar och hjälper mig imorgon.
Känner att jag börjar få koll på det mesta. Men nervös. Taggad och laddad!
 
Hemma nu och är klar att gå ut genom dörren.
Ska möta upp Jonna på en sen lunch och kaffe på stan.
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0