jag vill ha svensk sommar, extra allt.

EN HELT FANTASTISK TORSDAG! :D
bästa nationaldagfirandet någonsin.
Lite kulturella i Olaiparken där det var familjeföreställning med allsång.
Jag sjöng glatt med i alla Astrid Lindgren-låtar och drog åt mig alla solstrålar jag kom åt.
Hamburgerlunch och sen en glass när vi promenerade hem.
Packade om väskorna och satte fart mot landet.
Låg i en solstol vid poolen HELA dagen och klagade inte när det serverades mojitos.
Grillen tändes och vi åt vitlöksbröd, kött och massa grönsaker.
Kom hem strax innan 21.00 och då var jag helt slut och bränd efter all sol.
Så en filmkväll i soffan med min fina kille passade mig perfekt.
 
Idag är det fredag och jag ska jobba lite nu på förmiddagen.
Ska strax börja promenera mot de nya lokalerna för att måla och fixa.
Har en ledig eftermiddag och kväll och Victor jobbar natt så jag måste hitta på nått.
Ska nog inte vara helt omöjligt att lösa. Vem vill följa med till Trädgårn´? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0