och dom bjude rpå

det var en händelserik dag igår fast det gick i ganska lugnt tempo ändå.
Vaknade och åkte direkt till Ensjön för att umgås med Stina, Sam och hunden.
Drack kaffe, tröstade det febriga barnet och gick en skogspromenad.
Åkte till veterinären där hunden var duktigare än barnet.
Folk måste nästan ha trott att det var Sam som fick en spruta istället för hunden, haha!
 
När jag kom hem och lyckades få iväg Victor till jobbet tog jag en rensning i mailboxen.
Skrev in hur många anmälningar somhelst och svarade på så mycket frågor jag kunde.
Sara kom förbi några timmar för mat och prat i soffan.
Det är väldigt sällan vi får tid bara vi två så vi hade väldigt mycket att ta igen.
Somnade till några avsnitt av bumbibjörnarna.
 
Idag är det fredag och jag hänger i Lagerlunda hela dagen.
Först med barnet och hunden som jag ska vakta ensam för första gången!
Ska bli så mysigt att ha dom för mig själv hela dagen.
Solen skiner så vi kan gå promenader och leka i parken. 
Ska försöka få lite tid för att kolla på disco-EM men det får vi se hur det blir.
Ikväll umgås vi med mor & far 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0