strangers like me

Vilka bra dagar jag har haft och vilket bra folk jag har runt omkring mig!
Är så nöjd med hur allting är och jag är så tacksam för mina fina vänner.
Te.x dethär med att jag och Maria ALLTID spårar när vi pratar i telefon.
Och kort därefter så får man ett sms om vad vi ska klä ut oss till på halloween.
Det går snabbt i vändningarna! ;)
 
Tillbringade fredagförmiddag i de nya lokalerna och målade väggar till förbannelse.
Jag var blå överallt. Hade blå pricka i hela ansiktet och blåa ögonbryn.
Stannade inomhus resten av dagen då jag ville vila mina brända axlar lite.
My och Linus bjöd på tacosmiddag innan vi tjejer drog ut på stan.
Mötte upp Ida på Manésa för drinkar och vidare till Black Lion Inn för en öl innan stängning.
 
Idag är det lördag och jag sitter och väntar på att bli upphämtad av storebror med familj.
Vi ska ner till Gamleby och husvagnen för att umgås med mamma, pappa och morföräldrarna.
Verkar som att jag stannar kvar över natten där och hoppas på att solen skiner imorgon också.
Gamleby är mitt eget lilla paradis på jorden så det ska bli skönt att komma dit igen.
 
Hoppas ni får en fin helg! :)
 
En kiwi daiquiri slank minsann ner igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0