Att ge och ta

Igår var en dag som gick upp och ner.
Jag hann knappt med i svängarna.
Åkte till jobbet glad som en lärka.
Sen ringde mamma och berättade att Mona gått bort. Då föll hela dagen...
Slängde mig på soffan helt matt i kroppen när jag kom hem efter jobb och grät en stund.

Då ringde äntligen morfar och ville bli hämtad från sjukhuset. LYCKA! Sagt och gjort och en kaffe hos mormor och morfar innan jag tillbringade resten av kvällen hos föräldrarna. Kvällsmat, minnen om Mona och heja fram kusin som var med i gårdagens avsnitt av "Vem Vet Mest?".

Idag ska jag och Victor fixa massor här hemma innan jag ska åka och jobba i Skärblacka. Torsdagar är alltid bra dagar. Och imorgon är jag HELT ledig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0