hör du kärlekens röst, som sjunger här i mitt bröst.

igår började bra.
ovanligt bra för att ha festat kvällen innan.
Och alla lektioner gick bra.
Tills Power kom in och Cecilia skade knät och sträckt ledbandet.
Kaos med skrik, tårar och ambulans.
Men jag avslutade starkt med mina fina jazz-tjejer som är bäst!
 
Idag är det måndag och det är äntligen streetjazz igen!
älskar måndagar. kan vara ensam om det i hela världen.
Sov till 10.00 och vet inte när det hände senast.
Har ätit frukost och målat naglarna.
Ska nu städa iordning då det ännu en gång är kläder överallt.
mina kläder.
alltid är det jag som stökar till.
stackars victor.
 
så, nu kickar vi igång den här måndagen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0