we're not gonna live in silence.

UNDERBARA FREDAG!! :D
fredagar är alltid bra men idag har den varit fantastisk!
nytt gäng ungar i Tåby som var superduktiga!
djäknepark som alltid är lika goa och glada.
fick följa med Moa till stallet och hjälpa till.
myste med film och skitsnack i moa's soffa med sara.
åkte en tur med bilen med sara & maria runt händelö som vanligt.
alltihop har gjort mig sådär löjligt glad så man inte kan sluta le.
 
nu sitter jag hemma i Victor's datastol och ser på film han tankat hem åt mig.
The Hobbit - En oväntad resa.
Kommer nog inte orka se hela men man kan ju börja se en liten stund.
Att Victor jobbar natt ikväll betyder att jag kan se klart när jag vaknar imorgon.
Han kommer sova halva dagen ändå så det är inga problem att få låna datorn, hihi!
det enda positiva med våra olika dygnsrytmer..
 
Nä, nu ska jag se film och sedan somna gott.
längtar som en tok till imorgon, då blir det kalas för Linus! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0