din tur

Vilken helg! :D
 
Helt fantastisk om jag får säga det själv!
Partyfredag med mina fantastiska vänner. Dom är bäst.
Ostbricka, ballonger, fuldans och Hugo. Det blir inte bättre än så.
<3
 
Lördagen gick i dansens tecken.
Började med en mycket lyckad show på Ingelsta med uppvisningsgrupperna.
Kaffe och tårta för att lindra baksmällan.
Dagens höjdpunkt var LÄTT kvällens bravader.
Middag, burlesque-show och drinkar på Enjoy tillsammans med Carro, Sofie och Ida.
Ni är så bra!
 
Idag är det söndag och jag har ingenting planerat.
Är såååå glad att jag äntligen fick sova ut även om det var längre än vad jag önskade.
Men det var nog det som behövdes.
Slog upp ögonen klockan 11.30!
Men efter en lång sovmorgon och 20 minuter yoga så är jag nu pigg som en mört! :D
 
Så nu får vi se vad söndagen har att bjuda på!
/ glad_tjej_89
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0