extravagant

Hade en tisdag som sög.
Mådde lite sisådär och kände mig allmänt borta.
Men kom igenom alla jobb smärtfritt och kune även delta i Öppet Hus på Dagsberg.
Kidsen var superduktiga och körde på utan att ens behöva min hjälp det minsta.
 
Väl hemma blev det soffhäng med min övermysiga karl innan jag behövde sömn.
Låg i 30 miuter och försökte somna utan vidare lycka.
Kände att jag inte kunde slappna, låg bara och vred på mig hela tiden.
Tillslut sa det PANG och det tröck som fan över bröstet.
Kändes som om händerna domnade och jag blev riktigt rädd.
Victor fick komma och lugna ner mig för min andning och puls låg på max.
Storebror fick mig lugn över telefon och mamma fick diskutera vad det kunde vara.
 
Har bestämt mig nu för att gå på hälsokontroll för att kolla alla värden.
Hoppas innerligt på att det bara är stress och att det är magen som krånglar.
Är så trött på att behöva må såhär.
Vill vara glad och må bra.
Det ska gå, skam den som ger sig!
 
Nu ska jag slänga mig i soffan en timme innan det är dags att röra sig.
Ikväll kan ni se Dansakademiens uppvisningsgrupper på stan och Marknadsafton.
Vi finns lite överallt på stan mellan 18.00 - 19.00, MISSA INTE! :D
 
bild från Öppet Hus igårkväll på Dagsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0