havet, vinden och doft av kaprifol

VÄLKOMMEN VÅREN!
det är nästan så jag vågar säga sommaren för det är verkligen så varmt.
 
Det har varit några fantastiska dagar!
Låg inne nästan hela måndagen då jag kände mig nästan bakfull efter avslutningen.
Men tog mig ut till Ensjön för att hålla hund och brorsbarn nöjda medans stina städade.
 
Igår var det jobb igen som gällde.
4 timmar ute i Tåby som varvades med massa solning i rasterna.
Även denna kväll drog jag till Ensjön för att hund-och-bebis-gosa!
 
Idag är det onsdag och jag har jobbat hela förmiddagen.
I dagsberg och på badhuset med duktiga elever.
Solat på alla raster som gett tillfälle och nu är jag hemma igen.
Trött i skallen och mätt i magen.
 
Ska strax göra mig iordning för att möta Jonna och Ellen på stan för en kaffe eller två.
Har egentligen träning ikväll men det finns en risk att jag struntar i den om fikan är för trevlig.
Har inte träffat systrarna Svensson på så sjukt länge att jag verkligen inte vill stressa!
Men förhoppningsvis så hinner jag alltihop!
 
jonna & jag, Smögen 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0