i need your love

första gången som helgen bara tog ett hopp och hamnade vid söndag.
 
efter att ha jobbat klart i fredags fick jag sms av mia och då var det bara att tagga.
Gjorde mig iordning och satte fart till henne där det stod vin på bordet.
Vattenpipan sattes igång och jag har aldrig rökt så mycket i hela mitt liv.
(måste vara anledningen till lördagens huvudvärk)
lite häng på Hugo och sedan hem och sova med världens finaste kille.
 
Lördagen bjöd på dans i Söderköping och glass på smultronstället.
sov tre timmar (!) i soffan och sedan hängde vi hos mor & far.
lördagsgrogg med pappa, dansade med Sam tills han somnade i min famn,
klippte victors cykel och tog med den hem.
 
Idag är det söndag och vi ska fira morsdag.
Stort grattis till min egen mamma som är helt fantastisk!
My följer med och köper present så jag får träffa henne en sväng också.
sjukt bra helg. Får bara träffa folk jag tycker om!
 
Ha'de!
 
tuffa killen fick nya kicks och en cykelhjälm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0