If you are what you say you are

Helgen är här och jag är stressad.
Vågar knappt tänka på hur Caroline känner sig då.

Igår hade jag terminens sista lektioner i Skärblacka och vi hade så roligt att jag knappt kunde andas mellan skratten! Fina ungar! Kommer sakna dom så mycket i sommar. Hoppas på att få se så många som möjligt på vårar dancecamp!

Idag är det full det som gäller!
Sitter i Tåby och väntar på att följa bussen till danshallen. Sen snabbt hem för att byta om, handla och komma iväg till Finspång. Ska hjälpa till på deras dansavslutning ikväll med diverse som kan behövas.

Imorgon är jag helt ledig och vill därför hitta på nånting riktigt roligt. Tex Kolmården! Jag vill verkligen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0