keep calm and keep calm

Har sovit gott inatt.
Som en nybadad bebis.
Somnade tidigt och det var en jädra tur eftersom ovädret drog över stan inatt.
Hade jag hört åskan och sett blixtrarna så hade jag mest gråtit hela natten.
Men jag missade hela showen och är väldigt tacksam för det :)
 
Idag är jag helt ledig och ska viga dagen åt vårstädning.
Har redan fått ordning på all disk, tvättat fönster och ordnat med kläder.
Har mycket kvar men har också HELA dagen på mig.
Har absolut ingenting planerat och kan ta allt i min egen takt.
 
Victor jobbar natt denhär helgen så ikväll bjuder jag honom på en finmiddag.
Tar en myskväll med honom innan helgen kommer då jag knappt kommer se honom.
Eller jo, men han kommer sova och jag kommer ha fullt upp.
 
Kommer bli en fin helg, jag känner det ända ner i tårna! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0