like a boss

GODMORGON!
 
jag är ganska så jättetrött idag men jag är också glad.
Hade en sån där bra måndag som man aldrig räknar med att ha.
Måndagar brukar vara sega och tråkiga men inte igår!
 
Igår hade jag fullt upp hela dagen.
Hämtade upp Julia, gick i tre timmar runt hela smedby och la flyers i brevlådor.
En lunch på en gräsmatta och sol på min näsa har har fått.
Barnvakt åt min glada och dansanta brorsson.
En kvällspromenad med Jonna runt Lindö för att dela ut flyers igen.
Skapliga skavsår och vattenblåsor på hälarna...
 
Idag är vädret lite tråkigare och jag har undervisning större delen av förmiddagen.
Ska nu slänga i mig frukost och sen dra iväg till Tåby och dansa med kidsen.
Ikväll ska jag mysa i min soffa med min karl och fortsätta med mina koreografier.
 
julia på promenad runt smedby.
 
mitt dreggeltroll mitt i dansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0