måndag till fredag kommer att repeteras

FANTASTISK SÖNDAG! :D
 
Sovmorgon och massa pussar fick jag av Victor innan jag drog iväg.
Promenerade till stan med solbrillor och musik i öronen.
Mötte upp Sofie för en fika på Brödernas och det var så himla fint att se henne!
Vi hade två års förlorad tid att ta igen så vi var inte tysta en enda sekund!
fick höra allt om hennes lilla pojke och allt skvaller man missat.
 
Hemma fick jag sällskap av min allra bästa, min Mysan.
Soffhäng och chips framför tv:n och planeringar.
Kaffe och jordgubbsgodis.
 
Nu sitter jag här och får lite jobb gjort.
Victor jobbar natt så jag passar på att låna hans dator.
Lättare att jobba från hans dator än från mobilen.
Så med några koppar kaffe så får jag allting gjort snabbt och smidigt.
Criminal Minds rullar i bakgrunden och jag planerar morgondagen.
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0