MEN SNÄLLA!

Det finns fan folk till allt.
Och det gör mig så jäääävla förbannad!

Ikväll satt jag och mina fina vänner på en uteservering för att ta en öl och skratta gott. Vilket vi gjorde. Fram kommer det, vad vi trodde var, en pratglad full kille. Utan förvarning sne-tände killen och kastade med mycket kraft tre krukor mot oss! Lyckligt nog blir ingen träffad direkt utan får mest delar på oss och vi blir mycket chockade!

Två killar går emellan och två tjejer hår efter killen som verkar påverkad av mer än bara alkohol. Han börjar jaga en pappa och hans dotter innan han går mot spårvagnarna där han stoppar 4(!!) st innan polisen får tag i honom.

Jag är bara glad att ingen (vad vi vet) blev mer skadade än de blåmärken vi kommer ha imorgon.

Fy fan för folk som inte kan bete sig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0