only because it's you

Välkommen lördag efter en hattig fredag!
 
började i Tåby.
snabbt till tryckeriet för att hämta x antal tusen flyers och affischer.
citygross för att handla diverse.
hem för att äta och byta om.
finspång för att packa klädpåsar, hjälpa tyill bakom scen och ta emot läger-anmälningar.
en sväng förbi mamma för att lämna en overall och t-shirt som hon blev mycket glad över!
avslutade i soffan med pizza, godis, min fina kille och en tung film.
 
Idag är vi båda lediga så vi tar med oss Alwa & Noel (victors syskonbarn) till Smultronstället.
Hoppas på att kunna stanna kvar ute på landet en stund innan jag ger mig in i jobbvärlden igen.
Det ska skickas SMS, packas och ringas.
 
Nerverna börjar sätta igång.
Andas. Fokusera. Bara kör.
 
Victor hälsar att jag är en dum dumming. Dumma Dumming. Puss!
 
Dansakademiens nya dressar. WOOP WOOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0