på promenad, genom stan

Nu är verkligen våren här!
Nog för att det har regnat lite i veckan men när solen varit framme så har det varit så fint!
Jag har fått färg på min nos och min panna.
Gått långa promenader med Julia och fått massa flyters utdelade.
Dansat och planerat.
 
Idag är det fredag och solen skiner även idag.
Jag är vaken tidigt för att kunna äta frukost och dricka kaffe i lugn och ro.
Sen sätter fart och kör järnet. Sista rycket nu för denna vecka!
Ett pass med grabbarna ute i Tåby och ett med Djäkne på dansskolan.
ikväll ska jag klippa pompoms till förbannelse så dom är klara till söndag!
Då smäller det på Nya Parken när Dansakademien tar över underhållningen i pausen :D
MISSA INTE! :D
 
nu: koka kaffe och göra en macka eller två.
 
på promenad runt Lindö med Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0