tänk om du kan ändra mig

Veckan är igång igen och vädret är det tråkigaste jag varit med om!
Tog därför en lång morgon i horisontellt läge i soffan.
Fick iväg lite info på facebook och kollat igenom olika koreografier.
Både till skolavslutningar och till olika jobb som går av stepeln nu i sommar.
 
Fick med mig victor en sväng på ingelsta och willys.
Unnade mig själv en ny sport-BH, vristvikter, stretchband, kalender och koreografi-block.
Fick också hem massa mat så nu är kylskåpet fullt igen.
 
Victor är iväg på jobb nu så jag ska koka kaffe, städa och koreografera massor!
Bäst att passa på att få koreografier gjort vid datorn när Victor ändå inte är hemma.
Men jag vill ha hem honom och få mysa massor!
 
men nu; kaffe innan jag somnar sittandes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0