tänka positivt och kämpa

Fredagen är här!
Vet vvekrligen inte vart veckorna tar vägen.
Det går i en sån rasande fart att jag knappt hänger med.
Men jag lever och får saker gjort så nått positivt är det.
 
Igår hade jag en bra och lugn dag.
Åt en lyxig frukost i lugn och ro och koreograferade i soffan.
Mötte upp Caroline för att kolla på de nya lokalerna.
Hem igen och fortsatte med min slöa torsdag.
Mötte upp Ida på stan för en fika och gos med hennes fina Cornelia.
Följde med dom hem för att få hälsa på min saknade vän Ante.
Att dom blivit föräldrar är helt galet och hon är så fin!
 
Idag är det som sagt fredag och jag jobbar det sista för helgen.
Ska ut till Tåby föpr att dansa med grabbarna och sen snabbt till stan.
Idag börjar DjäkneTour och vi har två föreställningar att klara av.
Kommer bli asbra och det ska bli kul att se tjejerna och killarna prestera!
 
Hoppas alla får en fin helg! PUSS!
 
Fina Cornelia!
 
Bild från genrepet i onsdags med Djäkne-eleverna.
 
Koreograferande med en kaffe en kväll i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0