walking, right now

Och så var helgen här igen!
Och det har varit en bra fredag :D
 
Rolig och glad avslutning ute i Tåby.
Grabbarna var superduktiga och tjejerna ville också dansa.
Lyckad uppvisning på Lindöskolan med våra mega-duktiga Djäkne-tjejer.
Carro har hämtat nycklarna till nya lokalerna,
jag och pappa har tvättat bilen som skiner som en pärla igen,
jag har handlat till kvällens tacomys med Victor,
avslutar kvällen hos Maria med film och fina vänner.
 
lämnat nycklarna till NDC nu så jag har avslutat ett kapitel i mitt liv.
Det är lokalerna jag praktiskt taget är uppväxt i.
Har haft en lite ångest inför detta men helt ärligt så det skönt.
Skönt att ha det gjort och skönt att gå vidare.
Ska bli kul att vara med från börja och bygga upp något nytt och fräsch.
Något bra. Det här kommer bli SÅ bra! :D
På måndag börjar renoveringen och jag vill att hösten ska dra igång NU! :D
 
Nu ska jag äta mitt fredagsgodis! :D
 
Glada och taggade tjejer innan föreställning!
 
Droppar bomben på instagram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0