when bad things come

Oj.
det var länge sen jag tog en paus från bloggen i nästan en vecka.
inte för att jag tror att nån är förbannad över att jag inte skriver.
Men jag har ca 10-15 läsare varje dag som kanske har undrat vart jag försvann.
Men nu är jag här! #patetisk
 
Det har hänt en del i helgen och veckan som gått.
Robin försvarade sveriges eurovision-titel bra men det räckte inte.
grattis danmark!
DA levererade stort och grymt på derbyt på marken när IFK slog ÅFF med 2-1.
Jag har varit i Finspång med Julia och tapetserat skolor med flyers.
Jag har jobbat och dansat med glada och spralliga barn.
 
Ikväll skulle jag haft en lugn och slö kväll men det ändrade jag på ganska snabbt.
Fick en inbjudan om att pröva på medelpass och flex på Friskis med Victors kusin.
Tackar man inte nej till så nu sitter jag hemma, svettiga och trött.
Helt slutkörd och kroppem har fått en genomkörare så jag känner mig smidig.
Och känner en OTROLIG längtan efter dansträning! Hösten får gärna komma!
 
men först: mat, kaffe, mer stretch och Grey's Anatomy.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0