where can you go when the world don't treat you right?

Det har varit en lustig vecka.
Nästan ingen dans och bara en förkylning.
halsont och sömn utan dess like.
har sovit så sjukt mycket.
 
Valborg var lugnt.
Grillen var igång och internskämten stod som spön i backen.
skratten tog aldrig slut och vi åt marängswisch tills vi sprack.
Jag fick feber och magkramp.
 
Idag trotsar jag förkylningen.
Idag kör jag terminens allra sista kvällskurser ute i Skärblacka.
Vet knappt vad jag ska ta mig till.
Kommer sakna dom små liven hela sommaren!

men först av allt ska jag göra mig iordning.
Möta Carro vid DeGeer och kolla igenom allt inför söndagens dansavslutning.
upp till dansskolan för att kopiera papper och dylikt.
 
somnar tidigt ikväll för imorgon är det full fart igen.
Dansavslutning i Finspång står på agendan.
GO GO GO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0