Bra fredag!

Dagens enda lektion hölls i Tåby igår morse och det gick kalasbra ändå tills jag var påväg ut och hittar tre tjejer som gråter pga bråk. Bra avslut....

Lämnade in bilen på lagning, slappade hos föräldrarna, fikade hos morfar med storebror och lekte med en otroligt glad brorsson. Hämtade bilen, somnade i föräldrarnas soffa och sen avslutade jag kvällen med mina fina tjejer och killar i Annas soffa. Hon hade bakat bullar och vi åt tills vi storknade. 

Idag är det lördag och jag har legat in soffan hela dagen i myskläder och kollat på ett maraton av Americas Got Talent. Ikväll kommer My och Linus förbi en sväng innan Victor börjar jobba. Ska bli kul att få visa lägenheten för våra bästa vänner äntligen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0